Anunt

Collapse
No announcement yet.

overclocking procesor intel core 2 e8500 3,16 ghz

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overclocking procesor intel core 2 e8500 3,16 ghz

Salut
    Sunt incepator in overclocking si as vrea sa ii fac un overclocking la procesor si rami si placa video daca se poate, am urmatorul sistem
    Placa de baza gigabyte ga-ep35c-ds3r
    Procesor inter cour 2 e8500 3,16ghz
    Ram 2X2g kingstone 1333
    placa video ati saphire radeon 6970hd 2gddr5
    As dori sa stiu daca se poate...si daca da cum sa fac.
    Multumesc pentru raspunsuri

Salut, se poate face overclocking la procesor, memorii si placa video.
    Primul pas este sa intelegi ca fiecare componenta are propriul grad de overclockabilitate, si nu va urca, neaparat, la aceeasi frecventa cu o componenta similara. In plus, rabdarea este de baza in OC.
    Apoi, pentru overclocking, cel mai important aspect este racirea. Initial, incepi cu racirea default, apoi poti incerca alte variante.

Este important sa ne spui daca vrei OC pe care sa-l folosesti permanent, sau doar pentru un scor intr-un anumit benchmark.

Hai sa o luam cu ce e mai simplu:
    1. Placa video - pentru overclocking, ai la dispozitie cateva programe: MSI Afterburner, Asus GPU Tweak, EVGA PrecisionX, Sapphire TriXX, etc.
    Recomand Afterburner sau GPU Tweak, dar te sfatuiesc sa le incerci pe amandoua, pe rand, si sa vezi care-ti place, sau care ofera avantaje in cazul placii tale.
    Neaparat, instaleaza GPU-Z si foloseste-l ca sa vezi frecventele placii video.
    Procedura de OC este cam asa: maresti frecventa GPU cu o valoare si testezi stabilitatea cu un benchmark. Foloseste 3DMark Fire Strike si/sau Time Spy, pentru moment.
    Daca a trecut testul, maresti in continuare si testezi din nou. O tii asa pana cand da eroare si nu trece testul.